Thursday, April 2, 2009

GREEN Programme

Program GREEN ni aku sertai pada 3/6/08 walaupun aku lambat masuk 2 hari tapi ok ler sempat ler sertai program yang di lakukan. Selama 2 bulan aku kat Kompleks Darul Putri, Cheras. Memang best sangat selama 2 bulan aku kat sana. Di sini aku nk citer ler serba cikit sal program yang kitaorang wat kat sana serta pengalaman aku kat sana. Nak di jadikan cerita aku sampai jer kat KL ni aku dah blur coz aku tak tahu tempat tue. Lagipun aku tak ada alamat kat citu. Huhuhu...mau dekat setengah jam aku dalam teksi tue lastly aku jumpa gak tempat tue. Alhamdulillah....ni aku sertakan gambar aktiviti yang telah diadakan selama 2 bulan kat GREEN (Graduate Employability Enhancement Programme).
si cantik manis, ratu 60 - an

jungle tracking



apa yang penting? "kerjasama"

group team building - 9 star


team building kat Genting View

teka-teki puas pikir lastly jawapannya Madu 3


susah gak nak wat oligami ni.


model company kitaorang yang telah siap dimekapkan


telematch - cari gula-gula dalam tepung


masa musical day, company kitaorang juara.




ni aktiviti group tapi sempat lagi bergambar.

Itulah serba sedikit yang boleh dikongsikan bersama. Sesiapa yang yeringin nak masuk GREEN boleh saja tapi sekarang dah tukar jadi GEMS (Graduate Employability Management Skims).

No comments:

Post a Comment