Wednesday, May 6, 2009

Majlis Pertunangan Sepupu

Pada tanggal 21 Mac 2009, pada pukul 3 lebih maka berlangsungnya majlis pertunangan sepupu aku Nor Haslina Binti Ismail dengan Mohd Jumazanzahir Bin Chek Ismail di Felda Jengka 8.Tunang dia pun kat Jengka juga so save budget ler. Walaupun sepupu aku ni orang Kedah tapi mak bapak dia nak buat kat Pahang lagipun ramai adik beradik dia kat situ. Aku tak pergi pun majlis pertunangnan dia kerana ongkos kureng. Insyaallah masa kawin nanti boleh ler rasanya pergi. Akan ku gagahi jua ler....

Menyentuh pasal bab kawin ini, kenduri akan di jadualkan berlangsung pada 8 Jun 2009 bersamaan hari Isnin. Ni yang wat aku sakit pala coz hari tu hari bekerja walaupun time tu cuti sekolah. Pening aku pikir bab ni. Betul ler kata orang tua-tua, orang yang nak kawin relax jer orang yang nak datang kenduri tu yang sakit pala pikir.Pe pun aku akan usaha juga ler pergi kenduri dia.

Di sini aku sertakan gambar sewaktu majlis pertunangan tu berlangsung.
pengantin dengan familynya

ni ler pengantinnya...

cium tangan mak mentua tanda kasih

masa sarung cincin oleh bakal mak mentua. teringat masa aku tunang dulu. huhuhuh....

hantaran daripada pihak perempuan

No comments:

Post a Comment